2015. április 28., kedd

Köszönet!

Sziasztok!:)
Egyszerűen sírni tudnék a boldogságtól!!! Amikor elkezdtem ezt a blogot, nem gondoltam volna, hogy ekkora sikert fog aratni! És persze azt sem gondoltam volna, hogy két évadon keresztül fogom írni! De ez persze nem valósulhatott volna meg nélkületek, aranyos-kedves-cuki olvasók nélkül! A pozitív visszajelzésetek, véleményetek nem hagyta, hogy abbahagyjam a blogot. Be kell vallanom, hogy csakis miattatok törtem annyit magamat, hogy ennyire foglalkozzak a bloggal. Először úgy terveztem, hogy megírom az első évadot és vége, de annyira jó érzéssel töltött el, hogy szeretitek a blogot, hogy nem volt szívem abbahagyni az írást. És ez most is így van! Nem volt több ihletem a második évadhoz, ezért találtam, ki a "Mi lett volna ha..." sztorikat, hogy ne kelljen búcsút mondanom / mondanotok a blognak! Csak is magatoknak köszönhetitek, hogy a blog nem zárja be a kapuit!!!

Most pedig hencegni fogok, hogy a blog statisztikájával, ha nem bánjátok! :P
- Feliratkozók száma: 66
- Oldal megtekintés: 43216
- Díjak száma: 9
- Kommentek száma: 231
Ti felbírjátok fogni, hogy milyen nagy számok ezek, mert én nem!!!
Csak azt tudom, hogy ezt a nagy sikert, NEKTEK köszönhetem!!! Egyszerűen imádlak titeket!!!! 

Ez első "Mi lett volna ha..." rész nem tudom, hogy mikor fogom hozni. De próbálok vele sietni. Addig is, itt egy kis előzetes:

Az is feltűnt, hogy apró kis megjegyzéseket tesz mindig nekem. Például: "Hm Luke, ma igen vagányra vetted a formát!", "Bírom, ha egy srácnak van piercingja, az olyan szexi!", "Ha nem órán lennénk, tudnék veled mit kezdeni!". Ha ez még nem lett volna elég, akkor a véletlennek tettetett érintésekről ne is beszéljünk! Ha volt valami közös óránk, akkor mindig együtt mentünk arra. A válla és a karja sokszor az enyémnek súrlódott, de volt olyan is, hogy megfogta a tricepszemet és együtt vonultunk. Találkoztam irigykedő és utálkozó szempárokkal egyaránt. 



1 megjegyzés:

  1. Megérdemled a feliratkozókat az oldalmegtekintést stb. mert egy iszonyat király blogot hoztál össze!!:)
    Inkább nekünk kéne köszönetet mondani.
    Már nagyon várom a "Mi lett volna ha részeket":)
    Aszthiszem sejtem hogy kb. mi változott meg a sztoriban:D
    Ui.:Imádlak<3

    VálaszTörlés